FANDOM

mody

Kot

Koty

Koty to neutralne moby, które mogą zostać oswojone i udomowione przez gracza. Można dla nich zrobić kuwety, posłania oraz włóczkę.

OswajanieEdytuj

Dzikie koty będą uciekać od gracza. Można rzucić im surową rybę lub pieczoną rybę (w wersji 1.5.1), by nie uciekały. Po zjedzeniu jej koty będą oswajalne, wystarczy dać im medalion i nazwać je.

Po oswojeniu koty będą szukać posłania z karmą, lub mlekiem.

W wolnym czasie (tym pomiędzy jedzeniem a spaniem) koty będą robiły mnóstwo rozmaitych rzeczy. Mogą one usiłować wdrapać się na drzewo. Kiedy będą na górze będą potrzebowały pomocy  by zejść.

Koty będą szły za graczem, jeśli będzie on trzymał w ręku kulkę włóczki. Jeśli gracz rzuci kotu kulkę, kot będzie się nią bawił, aż się znudzi.

Jest odmiany kotów: Czarno biały,biały w czarne łatki,czarny,kremowy,rudy,szary,calico,biały.

Rozmnażanie Edytuj

Żeby rozmnażać koty trzeba dać każdemu z nich dać kotleta. Po chwili bycia ze sobą jedno z kotów potrzebuje posłania, gdyż zaszło w ciążę. Na posłaniu tym leżą ok. 30 sek.-1 min. Kiedy się okoci, można spodziewać się do trzech kociąt.

CiekawostkiEdytuj

  • Koty pokazują o czym myślą i jak się czują w chmurkach, które się nad nimi wyświetlają.