FANDOM

Eng PT-BR

Rekin
Rekin

Nazwa

Rekin

Biom

Ocean

Usposobienie

Agresywny

Oswajanie

Oswajalny poprzez wrzucenie ikry do wody.

Drop

EXP, Zęby rekina, Ikra rekina

Pozostałe informacje

Rekiny to wrogie moby, spawnujące się w Oceanie. Gdy gracz lub inny mob znajdzie się w wodzie, rekin zacznie gonić zdobycz, po czym rozpocznie atak. Wyjątkiem są Kałamarnice i inne rekiny. Mob ten po zabiciu ma małą szanse na drop ikry, jednak znacznie częściej upuszcza zęby rekina, które mogą zostać użyte do stworzenia np. Miecza z zębów rekina lub kolczugi.

OswajanieEdytuj

Rekin po śmierci posiada 10% szansy na drop ikry. Specyficznym wymaganiem jednak jest zmiana trybu gry z Pokojowego na dowolny, ponieważ tylko wtedy rekin może upuścić ikrę. Aby otrzymać oswojonego rekina, należy wrzucić ikrę do wody i odczekać kilka sekund, po czym wykluje się z niej młody, oswojony rekin. Oznacza to, że ten nigdy nie zaatakuje gracza. Gdy osiągnie maksymalne rozmiary zacznie - podobnie jak nieoswojone rekiny - atakować inne moby (poza oswojonymi).

Oswojony rekin nie może być ujeżdżany przez gracza, ani uleczony. Jedynym sposobem na przywrócenie zdrowia rekinowi jest rzucenie w niego Miksturą leczenia.

WykorzystanieEdytuj

Rekin po śmierci upuszcza swoje zęby. Mogą być wykorzystane do stworzenia Kolczugi (zamiast wykorzystywania ognia), sieci rybackiej lub Miecza z zębów rekina.