Wikia

Mo Creatures Wiki PL

Słoń

Komentarze18
65stron na
tej wiki
Elephant.png

Para Słoni

Słonie i Mamuty to duże zwierzęta pojawiające się w lasach, łąkach, dżunglach i pustyniach. Mamuty można spotkać na śnieżnych biomach.

Są dwie rasy słoni i dwie rasy mamutów dostępnych w modyfikacji. Większy słoń to Słoń Afrykański, mniejszy to Słoń Indyjski. Natomiast większy mamut to Mamut Kolumbijski, a mniejszy - Mamut Włochaty.

Słonie i mamuty to przyjazne zwierzęta, które atakują gracza tylko, kiedy on pierwszy je zaatakuje.

Po śmierci wypada z nich skóra.

OswajanieEdytuj

Słonia można oswoić dając mu wiele (losowo) kostek cukru. Lub pięć ciast. Po nakarmieniu go wyświetli się ekran do nazywania. Wtedy gracz może nazwać słonia.

Oswojone słonie można trzymać blisko siebie za pomocą liny. Leczy się je pieczonymi ziemniakami i stogami siana oraz chlebem.

Wyposażenie słoniaEdytuj

Siodło

Siodło dla słonia to przedmiot dzięki któremu można ujeżdżać slonie i mamuty. Dzięki niemu można też dawać słoniom pozostałe przedmioty (patrz. niżej).

Żeby wsiąść na słonia trzeba kucnąć obok niego (shift). Słoń wtedy usiądzie i bedzie można na niego wsiąść. By zejść trzeba ponownie kliknąć Shift.

Indyjsie siodło
Howdah.jpg

Słoń noszący Indyjskie Siodlo i Kosz.

Indyjskie siodło to przedmiot, który można założyć na dorosłego Słonia Indyjskiego. 

Zmiana jest czysto kosmetyczna, ale pozwala na noszenie kosza przez słonia.

Kosz

Kosze są przedmiotem, który mogą nosić Słonie Indyjskie. Jest to czysto kosmetyczny przedmiot i nie wprowadza żadnych zmian w rozgrywce, czy zachowaniu słonia.

Bagaż

Bagaż to przedmiot, w którym słonie mogą przenosić ekwipunek, tak jak konie i strusie. Mamuty mogą przenosić dwa razy więcej niż słonie.

Elephant Tusks.jpg

Słoń noszący żelazne kły

Kły

Kły są przedmiotem, który można założyć na mniejsze kły słonia. Dzięki kłom słoń może niszczyć bloki stojące przed nim. Mamuty są bardziej efektywne w rozbijaniu bloków niż słonie.

Wyróżnia się trzy rodzaje kłów: drewniane, żelazne i diamentowe.

Platforma

Platforma jest przedmiotem, dzięki ktoremu podczas rozgrywki w trybie wieloosobowym inny gracz może wsiąść z nami na mamuta kolumbijskiego. Żeby drugi gracz mógł wsiąść na mamuta, najpierw właściciel musi to zrobić pierwszy.

Elephants.png

Słonie od lewej: Mamut Kolumbijski, Słoń Afrykański, Mamut Włochaty i Słoń Indyjski

Więcej od Wikii